19. travnja 2012.

Žuta inspiracija

Priznajem, ovaj višetjedni nedostatak sunca i topline pretvorio me umalo u bezvoljno čangrizavu grintavicu. Moja samodijagnosticirajuća meteoropatija ukazala se ovaj puta u nedostatku bilo kakve inspiracije ili volje za traženjem iste. Prvi tjedan imala sam razumijevanja zbog poljoprivrednika u Slavoniji. Drugi tjedan našla sam opravdanje za kišu u potrebama povrtlara. Ali treći tjedan, što je previše previše je! I kad mi je već zbilja prekipilo-ukazalo se! Evo ga! Sunce! Opet sja ko tepsija! I dok čekam vikend da nešto pothitno obojam u žuto dijelim inspiraciju u žutoj boji (čini se mojoj novoj omiljenoj) i sa vama ....

Dobar kauč ali još bolje police




Fotelja baš po mom guštu




A i noćni ormarić također



Dobro i ovo već vidim u dnevnom boravku





Oooo a ovo u svojoj spavaćoj sobi




Da da svakako dobro rješenje za blagovaonu




pa opet za spavaću sobu




Ispred kuće npr.




Ova fotelja čak izgleda pomalo nelijepo ali sigurno je jaaako udobna



Da to je ta boja, moja nova omiljena-definitivno :)

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...