14. travnja 2012.

Poslijepodnevni makeover torbice

Za nedjelju najavljuju isto kišno-cmoljavo poslije podne kao danas pa ako ne znate što ćete sa sobom, evo prijedloga za jedan kratak makeover. Prijateljica me zamolila da joj obnovim drvene ručkice od torbe koje su se od nošenja izlizale a s obzirom da je torba krasna i u izvrsnom stanju šteta bi bilo da je više ne nosi.
Evo koraka:


                                                       Torbica prije preuređenja




Nakon što sam zaštitila materijal oko ručkica pobrusila sam stari lak, a onda zaštitila torbu puno detaljnije. Iako mi je taj dio najdosadniji jer je obično i najdugotrajniji, što bolje zaštitite stvari na početku to ćete kasnije biti slobodniji i nećete morati paziti da vam se ne pofarba ili smulja nešto što ne želite.



Izabrala sam tirkizno zelenu boju u nijansi koja je sad užasno moderna u modnom svijetu i tamo se zove Cockatoo, a koja na ovoj fotki nažalost izgleda kao svijetlo plava!?! Izgleda da nije fotogenična boja. A onda pomoću male šablone nanijela šare u pastelnim nijansama žute i dvije nijanse plave- također sve po najnovijoj modi (hodala sam s uzorkom Glorie IN u ruci u hobby shopu da pogodim prave nijanse). :)



I evo ga, torba s novim ručkicama je tu!




Na isti način možete urediti neke stare izlizane drvene narukvice ili umjesto boja koristiti dekupaž papir sa zanimljivim uzorkom i imat ćete novu-staru torbu/narukvicu te odmorne živce za ponedjeljak. :)

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...