24. travnja 2012.

Makeover potkrovlja - faza prva -drugi dio

E sad, u zadnje vrijeme su palete toliko popularne da meni više uopće nisu popularne, ali ove sam našla prije više od 2 godine (ljeto 2010) i odonda sirote čuče u kutu i čekaju preuređenje . A kunem vam se da sam još prije više od 10 godina maltretirala tadašnjeg dečka da mi dovuče iz skladišta brdo paleta i industrijske lampe (velike žuto-sive reflektore) a on me gledao u čudu i zabrinuto kimao glavom jer je mislio da nisam pri sebi!!! :)) Nek me pogodi grom ako lažem :))) Te su palete tada završile na balkonu moje prijateljice kao lounge sjedalice i stol, a reflektori još uvijek svijetle na stropu kuće mog starog tate. I sve gledam kako da ih skinem, obojam i iskoristim negdje ponovno :)
Shvatili ste, sve i svatko ima svoje mjesto i svojih 15 min slave a sad je očigledno došlo vrijeme paleta :)
(Klinite na slike za slide show)

Od ukupno dvije koje imam, uzeli smo samo jednu koju smo iskoristili za stol. U Bauhausu smo kupili kotače koji su btw. jaaaakooo skupi pa ako netko zna di ih ima za kupiti jeftinije molim neka mi javi. Na ovoj slici smo isprobavali kako će kotači izgledati na paleti pa smo odlučili dodati još neke nove elemente prije nego smo ih montirali.





Na donju stranu palete smo namontirali dvije pripadajuće šperploče koje sam uredno pokupila sa otpada (kao da sam znala) kad sam pokupila i palete pa smo od njih napravili donju stranicu za stol. Zatim smo namontirali kotače a onda sam sa akrilnim kitom popunila oštećenja i rupice na gornjoj površini. Ovo nije tipična paleta jer joj je gornja strana od šper ploče za razliku od običnih na kojima su razmaknute daske pa me je odmah i navela na razmišljanje o njenoj budućoj funkciji. Nakon što sam ošmirglala višak kita i nakon što me gdin. Ivica (majstor za sve) uputio u tajne rukovanja kompresorom za farbanje, obojala sam paletu kompresorom (svijetlo svijetlo sivom bojom) i moram priznati da je ušteda vremena ogromna ali je potrošnja boje i do 3 puta veća nego kad farbate valjkom. A i boja šprica na sve strane pa je najbolje da farbate vani. A ovaj je vikend bio baš vjetrovit. A susjedi nasreću ne stanuju blizu :)



Boja na paleti se osušila preko noći a onakva bljedunjava ujutro i nije bila nešto posebno pa sam krenula u akciju dodavanja detalja. Malo crne boje, malo uradi sam šablona (motive sam pripremila i isprintala već ranije) i....




Ta da da daaaaa

READ & ENJOY stolić za istoimenu galeriju u svom punom sjaju



Još na gornju ploču mora doći staklo i stol će biti ready za korištenje


Dok sam ja ukrašavala paletu, imala sam i malog pomagača (prekrasnog sina vlasnika kuće) koji je usput napravio malo remek djelo koje se na kraju savršeno uklopilo u interijer.




I to je to. Za sada još izgleda prazno i nedovršeno jer imamo još puno stvari za napraviti i dodati ali zadovoljan smiješak vlasnika kuće bio je najveća nagrada nakon cijelog vikenda rada.
A ja sam jako ponosna jer je stolić ispao bolje nego sam se uopće mogla nadati sa dizajnom koji je u potpunosti originalan i moj. Naravno sve to ne bi bilo moguće da nisam imala sposobne i orne pomagače, koji su odradili sve zahtjevnije tehničke poslove (montiranje, rezanje, bušenje,kuhanje itd) i tako ubrzali i olakšali cijeli proces. I što čovjeku treba više za sreću?



Uskoro moj veseli tim i ja krećemo sa preuređenjem ostatka galerije tako da ostanite budni i spremni za nove mejkover ideje! Uskoro!

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...