27. travnja 2012.

Makeover škrinje-tutorial by Dom i dizajn


Da mi slučajno ne biste ljenčarili za vikend, ili ne daj bože roštiljali, pili pivu i kartali negdje u hladu, evo vam lijepo tutorial iz Dom & dizajna (ako niste kupili nek vam bude žao-al znat ćete za drugi puta :)) kako sam makeoverirala staru škrinju pa fino zasukat rukave i na poso! Svi koraci su navedeni a ako nešto nije jasno, ha a šta vam ja mogu! Šalim se naravno, za sva pitanja i upute sam tu, a vi se odmorite i zabavite ovaj vikend i probajte otići negdje u prirodu ako možete! :)



Za kvalitetniju sliku i da vidite sva uputstva, sejvajte si ovu sliku na komp pa onda uvećajte.
Trebalo bi se sve vidjeti (barem se kod mene vidi)

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...