7. travnja 2012.

Uskršnje slavlje

Kuća je pospremljena, jaja su obojana, sve je spremno za doček Uskrsa. Nadam se da ste stigli sve pripreme obaviti na vrijeme, a ako niste, nema veze, bit će Uskrs i iduće godine! :)
Ukoliko vam usfali inspiracije za dekoriranje doma, pogledajte slikice koje sam vam pripremila.
Ove godine bila sam jako skromna, nisam gotovo ništa novo kupovala i upotrijebila sam uglavnom stvari koje godinama izrađujem, kupujem i skupljam te izvlačim za Uskrs.


Sjećate se one tegle koju sam uredila za Božić? E pa sad je dobila i proljetno ruho.




Mahovina, gnijezdo od smotanih šiba, jaja obučena u perje i leptirići.




Zeko pije čaj s Alisom



 Žuta grana na kojoj vise pisanice, čajnik iz Reto centra i "novo" ogledalo nađeno neki dan na krupnom otpadu



Iako se svake godine "ubijem" od ukrašavanja jaja različitim tehnikama, ove godine nekako mi je bila draža natur verzija. Jaja obojana običnim bojama za bojanje pisanica, položena u gnijezdo od šiblja i mahovine




Aaaali usprkos prvotnom planu naravno da nisam stala na tome. Pop art jaja sa likovima Merlinke i Elvisa nastala su sinoć kasno kad sam već spremila sav pribor -jer ipak, oni to zaslužuju :)



Akrilne boje i dekupažirani print




I što još reći na kraju? Koju posluku porati?
Sretan vam Uskrs dragi mejkoverovci! :)

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...