10. travnja 2012.

Stvarčice s glomaznog otpada

Prošli tjedan me frendica, nedavno zaražena makeover groznicom, pozvala u centar grada u shopping. Ne pravi-za lovu, nego tzv. glomazni otpad shopping. Prvo sam odbila pozivnicu (jer već imam krameraja doma za 3 stana a znala sam da neću odoljeti da ne dovučem još nešto novo ), a onda mi vrag nije dao mira pa sam ipak nevoljko, sa grižnjom savjesti što opet popuštam tom ovisničkom zovu, krenula s njom u avanturu. Završilo je tako da je ona "ubrala" punu košaru različitih stvari, a ja sam osim par zgodnih stvarčica dovukla i 4 velika paketa starih Burdi. Što ću s njima, o tom potom.
U međuvremenu pogledajte kako je frendica uz malo truda i puno mašte pronađenim stvarima dala novu namjenu i kako su se retro stvari odlično uklopile u moderan interijer i eksterijer.

                    Košara puna blaga (staklenke, okviri, stara ladica...)



Neobična staklenka postala je zgodna vaza za cvijeće i svijećnjak




Malo veća retro staklenka (meni omiljena) isto kao vaza za cvijeće




Košara obojana u crveno sada kao "tegla" za začine




I moj favorit -ladica kao teglica

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...