6. ožujka 2017.

Makover / preuređenje stolčića

Jako volim stolčiće bez naslona, osobito one iz doktorskih ordinacija. Dugo sam ih ganjala posvuda, čak i žicala u Domu zdravlja u mom susjedstvu, ali nisam imala baš sreće. Onda sam jedan dobila na poklon, drugi našla na krupnom otpadu a treći kupila. Svi su bili u standardno lošem stanju pa sam ih naravno i preuredila. Ako i sami imate takav stolčić, pravi ste sretnici ;-) A ako ga želite preurediti i ne znate kako, ovdje možete pronaći uputstva i inspiraciju...
https://www.youtube.com/watch?v=KYIQCLH8J60



Stolčić iz videa (prije preuređenja) , dobila sam na poklon. Imao je lošu plastičnu sjedalicu u imitaciji drveta...


 
 
Koju sam zamijenila drvenom, a postolje obojala u bijelo
 
 

 
 
 
 
Tekst sam aplicirala na podlogu tehnikom transfera, koju možete vidjeti u videu a onda i sami isprobati 
https://www.youtube.com/watch?v=KYIQCLH8J60
 
 





Drugi stolčić obojala sam bakrenom nijansom



 
 
 
 






A treći koji sam našla na krupnom otpadu ( i koji nažalost nema mali naslon gore jer me netko preduhitrio)...









Obojala sam u antracit nijansu, a sjedalicu (nakon brušenja i lakiranja) ostavila u natur varijanti



 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...