6. ožujka 2017.

Makeover / preuređenje fotelje

Pronaći ovakav dragulj na krupnom otpadu nije samo stvar sreće već i "dobrog oka", stila i znanja koje moja dugogodišnja klijentica, ljubiteljica retro namještaja i makeovera (a sada bih se već usudila reći i prijateljica ;-)) bez sumnje ima. Makeover smo radili krajem prošle godine i jedva sam čekala da se fotelja smjesti u novi prostor da mi njena vlasnica pošalje fotke. Tapeciranje je radila moja suradnica, po profesiji tapetarka a ja sam sređivala samo nogice. Fotelja je iznimno udobna i "cozy" a finalni rezultat toliko me oduševio da sam jedino žalosna što njena vlasnica nije uzela još jednu takvu fotelju koja je bila ostavljena na cesti jer bih je i više nego rado usvojila :-)





Fotelja prije makeovera svoj potencijal otkrivala je samo oblikom


 
 
 
 
Metalne nogice prije makeovera bile su u zaista lošem stanju
 
 

 
 
 
 
Ali nakon makeovera, sa novom zlatno-žuto-senf tkaninom zaista je zablistala!!!
 
 


 
 
 
 
Fotelja i pol ;-)
 
 




 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...