18. prosinca 2013.

Svijećnjaci od gipsa

Cijelo sam ovo ljeto na Internetu ko kobac snimala sve moguće projekte koji uključuju beton - kako izraditi teglice, pa pepeljaru, držače za knjige itd. i silno se veselila trenutku kada ću se i ja uhvatiti u koštac s njim i napraviti nešto slično. Na jesen sam skužila da mi je bolje držati se podalje od betona i umjesto njega koristiti gips. A eto, prije službenog početka zime, nakon brojnog eksperimentiranja i silnih potrošenih kilograma gipsa nastali su i ovi svijećnjaci - pojedinačni i adventski.  Kako napraviti slične moći ćete uskoro pogledati u "Uradi sam" prilogu u emisiji "Dobro jutro Hrvatska" a u međuvremenu se inspirirajte slikama :-)






 
 
 

 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...