5. prosinca 2013.

Stara vojnička škrinja i jastučnice od jute

Ako se sjećate, iz mog pretposljednjeg izleta na Hrelić, osim vintage mede dovukla sam doma i staru zelenu vojničku škrinju sa smiješnim natpisom "Ne tumbaj". Škrinja je pofarbana u sivkastu nijansu, dodani su joj stari kotači i sada služi kao stolić i spremište. Na poklopcu škrinje je originalno nacrtan mali crveni križ jer je to očigledno bila sanitetska škrinja.Osim što je pravi predstavnik trenutno popularnog industrijskog stila uređenja, ona u sebi skriva i nešto dragocjeno. Što? Pogledajte niže...
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Jastučnice od originalnih jutenih vreća za prijevoz kave
 
 

 

2 komentara:

  1. Mene interesira da li tebi iz tih vrica isadaju dlacice,jer ocu da napravim jastucnice i iz mojih vrica i nakon pranja i prglanja i dalje isadaju:(

    OdgovoriIzbriši
  2. I mene ovo jako zanima jer je i kod mene ovo problem. A osim toga bas bocka. Imam jednu bas ovakvu s natpisom 'cafes do brasil'. Ne znam bi li potapanje u nilu za vunu pomoglo da se malo razmeksa?!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...