13. prosinca 2013.

Ana-Marijin kofer koji skriva predivne haljine

Prije neka 2 tjedna, kontaktirala me kolegica blogerica Ana-Marija Barić sa viješću da joj je netko ispred vrata ostavio starinski kofer prepun originalnih i preludih haljina iz 60ih i 70ih godina 20.st. Iako u izuzetno dobrom stanju i pravi originali sa etiketama iz raznih dućana širom svijeta, mnoge od njih bile su vrlo male pa ih je Ana-Marija odlučila podijeliti. Kontaktirala je i mene ali dok sam se ja snašla haljine su već bile podijeljene (a i daleko sam ja od mršavice...-sad se tješim- pa da bi u njih i stala :-)).Naravno kad sam ih napokon vidjela na fotkama, shvatila sam i razlog za tako brzo udomljenje. Sve u svemu, ja sam sretna da se prvotna vlasnica haljina odlučila za tako plemenitu gestu te što si je Ana-Marija dala truda da se takvi rijetki primjerci sretno i udome.
Cijelu priču s fotkama pronađite na Ana-Marijinom blogu
 
 
 
 

1 komentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...