20. prosinca 2013.

Mini drveno božićno drvce za 0 kuna!

Ako ste ikada kupili slikarsko platno onda znate da uz njega obavezno dobijete i malene letvice koje služe kako bi se učvrstili kutevi platna sa stražnje strane- tako kažu prodavačice u dućanu. Ja nikada nisam znala što bih s njima jer mi se uvijek činilo da nemaju svrhu ali sam ih stavljala sa strane znajući da će mi kad tad dobro doći. I zaista nakon dugo vremena, tražeći ideje za Božićne dekoracije, palo mi je na pamet da bih ih napokon mogla iskoristiti kao "grane" na mini božićnom drvcu. Zapravo svojim oblikom kao da su rađene da im upravo to postane svrha. I tako sam ih opet (kao i papirnato mini drvce) nanizala na drugi dio žice koja mi je ostala od već davno razmontiranog sjenila za lampu koje sam također čuvala ne znajući zapravo da li će mi ikada poslužiti za nešto i dobila mini drvce za 0 kuna. To mi je uz ono papirnato drvce definitivno najkreativniji i najdraži božićni projekt :-)



 
 

 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...