19. prosinca 2013.

Mini papirnato drveni borić za manje od 5 kn!

Izrada ovog mini borića koštala me je manje od 5 kn! Naime izradila sam ga od materijala i ostataka koje sam već prije imala a samo sam kupila prekrasan papir koji me je koštao točno 4, 50 kn.
Postolje je izrađeno od ostatka letvice, žica na koju je papir nanizan dio je od razmontiranog sjenila za lampu koje je, eto čuda, baš imalo zavinut vrh na kojem se taman ugnjezdila zvjezdica od pak papira. Naravno, ako ne računamo strpljenje i trud uključen u izradu mogu slobodno reći da mi je ovo jedan od najjeftinijih i dražih projekata u posljednje vrijeme.
Sutra ću vam pokazati kako napraviti borić za 0 kuna (ako ste tijekom godine kao ja vrijedno skupljali razno razne ostatke od razno raznih projekata :-))



 
 

 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...