6. prosinca 2011.

Što je nekom smeće (krameraj), drugom je blago

S obzirom da se mnogima od vas svidjela vrtna stolica "Welcome to my garden"odlučila sam vam ispričati kako je ona nastala. Još prošlog ljeta našla sam je na krupnom otpadu u svojem kvartu. Bila je u užasnom stanju i možda zasluženo odložena tamo, ali s obzirom da sam ja tada ozbiljnije počinjala sa izradom svojih "remek djelca" i trebalo mi je nešto na čemu ću se vježbati, ona mi se činila kao savršen rekvizit sa kojim ne možeš pogriješiti. Zanimljivost je u tome, što sam, da bih je dobila onakvu nikakvu, imala kratak duel-okršaj sa Romkinjom koja je čuvala krupni otpad u toj ulici. Kao što vjerojatno znate, Romi su glavni kada je krupni otpad u pitanju i vrlo organizirano prate kada ga koji kvart iznosi na ulice. Međutim, njih uglavnom zanima željezo, bakar i stari kućanski aparati, a za namještaj a pogotovo stare stolice, ne mare. Ali ova je Romkinja očito imala zadatak da čuva sve, pa čak i stolicu koja je bila u poluraspadnutom stanju. Uglavnom, nakon kratkog verbalnog nadmetanja, na prevaru sam je uspjela odvratiti od svog plijena, poslavši je u drugu ulicu (pod izlikom da sam pitala njenog "šefa" koji je čuvao otpad u drugoj ulici i on mi je odobrio da ju uzmem), a ja sam sa stolicom pod miškom hitro pohitala (točnije pobjegla) prema svojoj kući.U toj sam avanturi pronašla i staru "rifljaču" za pranje rublja, koja je postala tacna ili ti pladanj:). Danas sam u puno boljim odnosima s Romima, a ova stolica i tacna zvana pladanj, su sretno udomljeni. :)


                              Stolica nakon šmirglanja i djelomično obojena temeljnom bojom






Stolica u prvoj fazi izrade




Finalni makeover




                                                      I publika odobrava makeover





                                           Okupana i mirisna rifljača spremna za makeover

                      





Finalni makeover

Rifljača - tacna zvana pladanj odozada


Rifljača - tacna zvana pladanj s prednje strane


                                                                 
                                                                    

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...