12. prosinca 2011.

Božićne kutije

E pa, da ne bi ispalo da se na ovom blogu samo priča a ništa se ne pije, tj.radi :), evo malog makeovera kartonskih kutijica. Moja draga prijateljica naručila je od mene 3 kutije, za mamu, sestru i brata sa namjerom da ih za Božić iznenadi homemade kolačićima zapakiranim u te kutije. I evo rezultata! Ja sam najponosnija na plavo srebrnu kutiju (namijenjenu bratu) jer sam, čini mi se, nekako uspjela da izgleda barem malo muškasto, a opet da bude božićna (a još da nema bijelih biserčićaaaa, ali nisam odoljela :))). Naravno, kutijice se kasnije mogu koristiti za spremanje nakita, špangica, autića.. :) Savršen poklon pod bor za Božić! :)




                                             Okrugla kutija prije ( promjer 17 cm, V 10 cm)
                               Promjer je 1 cm manji od uobičajenih metalnih kutija za kolače
                                                   ali je ova kutija viša za 4 cm



                                                                          Sve tri zajedno



Za sestru





                                                                      Za mamu








Za brata



Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...