23. prosinca 2011.

Božićna drvcaaaaa

Ako još niste kupili bor, zašto ove godine ne biste pokušali sa alternativnim Božićnim drvcima? Spasit ćete jedno drvce od prerane smrti a istodobno uštedjeti, biti kreativni i riješiti se sve one gnjavaže oko traženja drvca, mjerenja veličine, dovlačenja istog doma, skraćivanja itd. Da ne govorim o usisavanju iglica (koje ćete naći na/u kauču još i za Uskrs) i opet izvlačenja istog na otpad. Ideje su toliko jednostavne, a opet efektne da vrijedi razmisliti o njima (barem za iduću godinu). Evo mojih favorita:


Za knjigoljupce -napokon sve knjige na jednom mjestu! (već znam koja prijateljica bi mogla biti kandidat za izradu ovakvog bora)




Za malo lijenije knjigoljupce :)





Za vinopije





Za pivopije




Za vječne čistaće kuće (ta sam!)




Za skupljače različitih gluposti koji se vješaju na zid (ta sam!)




Za ljubitelje kravata





Za ljubitelje banana






Za ljubitelje svijeća





Za ljubitelje novca




Za ljubitelje lampica



                                       

                                                  Za ljubitelje ljestvi i lampica :) (ta sam!)


 

                                             

                                      Za sve ostale kojima se Božić popeo već navrh glave! :) (ta sam!)
                                           I mislim da bi ovo bilo dovoljno Božića za ovu godinu! :)






Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...