30. prosinca 2011.

Brzinski makeover ogledala

Ovaj sam makeover napravila za manje od 2 sata. Uzevši u obzir da sam imala prilično veliko ogledalo pred sobom i da sam podlogu bojala 3 puta (što se kasnije pokazalo nepotrebnim), za manje ogledalo, tj.okvir trebat će vam sigurno manje od sata. Zar treba bolja preporuka od toga?

Trebalo mi je:
1) krem (ivory) temeljna akrilna boja
2) malo plave akrilne boje
3) zlatna boja u vosku
4) silikonski pištolj i silikonske patrone
5) okvir za slike ili ogledalo




  Ogledalo sa ružnim običnim smeđim okvirom na totalno neprikladnom mjestu



Zaštitite rubove ogledala pik trakom da imate manje čišćenja poslije



Uzmite ivory akrilnu boju, dobro je promiješajte i nanesite spužvicom na okvir (ovaj put umjesto tufkanja spužvicom, ja sam povlačila po okviru da dobijem shabby efekt )




Malo plave boje istim sistemom povlačenja po okviru dat će nam efekt oksidiranog zlata (kad nanesemo zlatnu boju)



Prstima nanesite vosak na okvir.
Zlatna boja u vosku pokazala se kao izvrsna jer se malo troši a lako je razmaziva




Zagrijte pištolj i umetnite silikonske patrone



                                                    Kapajte silikon po okviru po želji


Kad se silikon stvrdne (cca desetak minuta) premažite ga zlatnom bojom u vosku, najbolje prstima




                                 I evo ga, puno ljepše ogledalo na puno prikladnijem mjestu


A ovo su moje doslovno zlatne ruke nakon cijelog posla :)



Savjet: s obzirom da silikon na kraju u potpunosti prekrije ogledalo, možete preskočiti bojanje okvira ivory i plavom bojom i odmah ga obojati zlatnom pa nanijeti silikon.
Ako želite efekt starog oksidiranog zlatnog okvira bez vitica, onda učinite sve gore navedeno ali bez nanošenja silikona na kraju.

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...