21. prosinca 2011.

Čestitkeeee

Ovih dana sam primjetila da na kućnu adresu dobivamo neobično puno "pravih" papirnatih Božićnih čestitki. I jako sam sretna što se taj običaj, kojeg su u međuvremenu istisnule elektronsko pikselne poruke, ponovno vraća u modu. Pa evo nekih primjera kako iznenaditi sve one kojima planirate poslati dobre želje, na kreativan i originalan način! Sigurna sam da će ih još dugo čuvati i neće završiti u Recycle binu!

Sjećate se ove "gatalice" koju smo igrali još u osnovnoj školi?
Iza svakog lišca (ili recimo imena) napišite svoje dobre želje ili želje koje želite da vam ta osoba ispuni, i možda se ovoga puta i ostvare! :)

Uzmite neku zadnju "snježnu" sliku sa npr.sanjkanja po Sljemenu, nalijepite umjesto gruda pompone i evo vam 3D čestitke!



Čestitka na kojoj možete mijenjati lica glavnih aktera! Ovo me isto podsjeća na školicu :)

Rukavice koje se suše nakon grudanja! Jako slatko!




Zgodno i jednostavno- vaš otisak dlana umjesto Djedove brade! :)




Ovo je definitivno moj favorit! Zašto? Pa zato jer je napravljen od brusnog papira (mog dobrog prijatelja u zadnje vrijeme)


Vrlo jednostavno i efektno! Izrežite slova iz nekih novina i zalijepite u željenu poruku.Sumnjam da će netko misliti da je posrijedi ucjena. :)


Čestitka koja se može složiti u kocku i objesiti na bor!


Detaljna uputstva kako izraditi baš ovakve čestitke pronađite na http://familyfun.go.com/christmas/christmas-cards/crafty-christmas-cards/

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...