1. listopada 2012.

Makeover špule (ili kolotura) u stolić!

Ovo ljeto sam u sklopu emisije InDizajn http://indizajn.tv/ radila mejkover špule za Vlatkinu sobu. Ja sam je pošmigrlala i obojala, a cure iz Studia Vile su još dodale slatke tapete (samoljepljive naljepnice) sa simpatičnim porukama.Tako je špula postala zgodan stolić i odlično se uklopila u novu Vlatkinu sobu.

Ovo je špula prije šmirglanja i bojanja


 
 
 
a ovdje možete pogledati cijeli filmić kako je protekao cijeli mejkover sobe i kako na kraju izgleda špula -stolić
 
 
 

3 komentara:

  1. ovo sam baš pogledala na TV, soba je krasno ispala, a tako sam i došla do tvog bloga :)
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. hvalaaa i još jednom dobro došlaaa :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. odlična ideja! gdje možemo nabaiti te špule?

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...