26. listopada 2012.

Mad Man komoda

Već ste vjerojatno u jednom od mojih prijašnjih postova pročitali da sam luda za serijom "Momci s Madisona" ili "Mad Man" u originalu. Isto tako sam, osim za preuređivanjem starog namještaja, luda i za komodama.Ova komoda meni je bila "ljubav na prvi pogled" kad sam je vidjela na Hreliću. Prvotno namijenjena za prodaju, u međuvremenu mi se toliko svidjela da sam je odlučila pokloniti sama sebi .I preurediti je u stilu 60ih godina , kada je vj. i nastala.Točnije preurediti je tako da bi dobro "legla" i na setu serije "Mad Man". E sad, jesam li uspjela , vi procijenite, ali ja sam već sad jaaako sretna s njom :)



Komoda prije preuređenja (prljava i zapuštena)


 
 
 
Ono što mi se posebno svidjelo na njoj bio je njen oblik, jer iz profila ima zaobljene stranice pa me podsjetila na Jukebox (Džuboks po naški ;))
 
 
 
 
 
Gornja ploha komode me vraški namučila jer sam morala prebrusiti onaj sjajno lakirani gornji premaz koji btw.ima miris po pčelinjem vosku i kada ga brusite pretvara se u sitan prah koji ulazi u nosnice i sve pore tijela pa mirišete po pčelinjem vosku barem 3 dana (ako se pošteno ne okupate :))
 



 
 
Već prije preuređenja znala sam da kod gornje plohe želim zadržati izgled drva ali ne želim da bude sjajna pa sam je izbrusila dok nisam došla do čistog drveta i premazala sa lazurom za drvo i svidjelo mi se. Stranice komode odlučila sam obojati u jednu retro plavo zelenkastu boju koja se ovdje ne vidi baš najbolje jer izgleda samo plavo.Ali vjerujte mi na riječ to je prava RETRO plava boja. :)
 
 
 
 
 
I evo je svom prirodnom okružju sa retro detaljima na njoj i iznad nje. Sigurna sam da bi se odlično uklopila i u neki skroz moderan interijer ali ja sam se ovaj puta baš htjela poigrati s tim nekim "retro kič američkim izdanjem" ;-)
 
 



Skinula sam staklo koje je prije bilo na ovoj strani


 
A zadržala vrata u svom originalnom izdanju, s tim da sam ih dobro izglancala i pofarbala ručkicu u plavu boju




Unutrašnjost je obojana lazurom a police plavom bojom


 
 
Vrata mogu ići lijevo ili desno


 
 
 
 
Nadam se da sam vas inspirirala za makeover slične komode ako takvu posjedujete, a ako se ne usudite sami krenuti u avanturu makeovera, pozovite mene, rado ću se odazvati :-)
 
 
 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...