8. listopada 2012.

Jesenski Bazaar- recenzija

Treći po redu, "Jesenski Bazaar" definitivno je bio najuspješniji do sada. Po mojoj slobodnoj procjeni, par tisuća ljudi slilo se od početka do kraja sajma po ogromnom prostoru nekadašnje klaonice a atmosfera je bila prava sajmišna. Izuzetno puno izlagača, barem deset puta više posjetitelja, muzika, klopa, cuga, djeca, penzići, psi, bicikli -svakako mjesto koje je taj dan pariralo subotnjoj špici u centru grada. Bazaar je definitivno dokazao da je potreba i interes za ovakvim buvljacima ogromna i da Zagreb zaslužuje ovakvo urbano događanje barem jednom mjesećno. Ako Bazaar nastavi koračati ovako velikim koracima naprijed, mislim da se za slijedeći Bazaar isplati potegnuti u Zagreb i iz okolnih gradova. Meni je bilo izuzetno zabavno i zaposleno pa nažalost nisam stigla temeljito proštudirati sve štandove ali vam zato prenosim dio atmosfere i ponude kroz fotke sa Lost in a fairytale bloga. Zahvaljujem od srca svima koji prate ovaj blog i koji su me došli posjetiti i pozdraviti, također super je osjećaj kada vidite i upoznate osobe koje stoje iza blogova koje ja pratim. Da zaključim, subota za pamćenje je iza mene a nadam se da će ih biti još puno i još češće. Ponovilo se! :)
 
 
Ovo sam ja :)
 
 
 
 
A ovdje možete naći više slika sa sajma
 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...