20. ožujka 2012.

Wannabe Jelenko

U posljednjih mjesec-dva objavila sam već dva posta na tu temu pa očigledno moram pothitno i sama nešto slično napraviti da se riješim te opsesije koja me već prilično dugo drži. Lovački trofeji prepariranih životinja koji su totalno out (s pravom) već dugo vani imaju zamjenu u fora i neobičnim plastičnim, papirnatim, platnenim ili drvenim inačicama. Napokon sam našla tutorial na tu temu i zbilja mislim zasukati rukave da i ja probam napraviti svoju verziju. Našla sam upute na Better Home and Gardens a idu ovako:


Treba nam: krep traka, komad stiropora ili tvrde spužve, škare, grančice koje će glumiti rogove (ako mislimo napraviti jelena), neki tvrđi i dekorativni papir, daska na koju ćemo to sve zalijepiti i plastična boca




Stiropor izrežemo u obliku njuškice pa ga krep trakom ili selotejpom zalijepimo za bocu koja će glumiti vrat. Bocu ispunimo papirom (novinskim ili nekim drugim) te probušimo rupice u stiroporu u koje ćemo umetnuti uši (koje smo prethodno izrezali od tvrđeg papira) a zatim ih učvrstiti ljepilom ili tekućim silikonom.



Najzanimljiviji dio ide kad trgamo komade papira i ljepimo ih na instalaciju pritom oblikujući glavu.
Za ljepilo možete koristiti Drvofix pomiješan s vodom, ljepilo za decoupage (pretpostavljam) a ja bih išla na najekološkiju varijantu koja se zove kaširanje (to klinci stalno rade u vrtiću). Pomiješamo brašno i vodu i dobijemo smjesu koju koristimo kao neškodljivo ljepilo.



I nakon što se sve osuši, obojamo naš trofej bijelom ili nekom drugom akrilnom bojom, zalijepimo na dašćicu koju smo prethodno ukrasili papirom i stavimo na zid. Fora jel da?





I još malo inspiracije...(za spretnije "kipare")








Jedva čekam da počnem s izradom :)

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...