28. ožujka 2012.

Massa Figur iz Reta

Jučer sam svratila do Reto centra da vidim što ima novo na tržištu :). Nisam piknula ništa posebno ali sam zato sliknula nešto što me je toliko nasmijalo da sam to željela podijeliti i s vama. U moru upotrebljivih i neupotrebljivih stvari izvirio je "Massa Figur" Made in Switzerland. Ako ne možete skužiti sa slike, to je oriđiđi masažer protiv celulita iz cca 60-ih godina prošlog (!) stoljeća. Znate ono sa reklama iz TV prodaje , stanete na platformu, stavite remen oko struka ili guze, primite se za obruč i upalite masažer koji vas onda drnda.To drndanje (tzv. masiranje) navodno skida celulit i višak kilograma. Eto, iako su 60-ih obline bile moderne ipak se našao netko tko nije tako mislio. Ah mi žene, nikad zadovoljne ;)

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...