12. siječnja 2012.

Prvi Makeover tjedna 3.dio

Sada je pred vama prilično važna odluka.Koju boju odabrati i tako odrediti stil uređenja. Ja sam odabrala ledeno bijelu ili jaaako svijetlo sivu a dobila sam je miješanjem crne i bijele (živio likovni u osnovnoj školi!).
Inače dok sam slikala ovu sliku, fotić mi je pao u ovu kadicu s bojom pa sam doživjela jedan expresni slom živaca.:) Sreća da je pao na stražnju stranu pa se lakše očistio i nije se oštetila leća.Ovdje sam shvatila koliko se brzo suši akrilna boja.



I opet postupkom standardnog kotrljanja valjka gore-dolje te uz pomoć kista ponoviti korak prvi-obojati komodicu odabranom bojom.To treba ponoviti 2 puta. Ja u maniri prefekcionista i cjepidlake stalno nešto popravljam pa nekad stavim i "3 ruke" boje ali probajte to izbjeći jer će se duže sušiti i površina može postati "mljackava". Iako se akrilna boja osuši za desetak minuta da ne bude osjetljiva na dodir, najbolje je ostaviti da se suši još 24 sata.




Ladicu naravno izvadite iz ormarića i posebno je obojajte. Zaboravila sam napomenuti da se na početku probate riješiti svih kukica i ručkica tako da vam bojanje ide lakše i brže a obično se na kraju vrlo lako montiraju nazad.Naravno je sam ručkicu s vrata skinula tek nakon bojanja :(



 Svi koji me poznaju znaju da sam daleko od minimalizma. Dapače, s guštom naginjem kiču i eklekticizmu. Tako da odabir ovako hladne i "jednostavne" boje zbilja nije moj stil. Ruku na srce, ormarić sada izgleda nešto bolje nego prije ali daleko je to od finala kakav priželjkujem. E pa da vas ne bih lišila završnog woow doživljaja, neću stavljati nikakve slikice dok mejkover ne bude u potpunosti gotov. Navela sam vam sastojke koji su mi potrebni da finiširam projekt s tim da sam namjerno sakrila onaj najbitniji koji će cijelu priču okrenuti naopačke. Kako će jedan dosadan sivi ormarić postati kitchi girly dodatak za sobu saznajte VEĆ SUTRA!


Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...