8. siječnja 2012.

Long live the King!



Na današnji dan prije 77 godina rođen je kralj, legenda i idol svih Rock'n'roll i Rockabilly fanova. Moja prva ljubav s postera, dežurni krivac što sam i po najvećoj zimi nosila tanku jaknu "Kriketicu", što sam dečke birala po tome jel nose Kripe (posebne Rockabilly cipele po koje se išlo u Graz) i glavni i odgovorni za moju opčinjenost Kokoticom dan danas (zurkom s kojom me često možete vidjeti u posljednje vrijeme-moram na šišanje :)). Uglavnom, mislim da bi ta ljubav koja traje između Elvisa i mene već godinama (desetljećima čak !!), bila još veća da sam u osjetljivim tinejdžerskim godinama imala ovakav pristup Internetu i njegovim snimkama i slikama. Oh Elvis, susret ćemo se u raju barem ;))))
 
 
 

A čak i kad loše glumi, i tad je neodoljiv! Little less conversation, little more action -može! :) Obavezno pogledati-ljubav na prvi pogled zajamčena ;)






Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...