27. siječnja 2012.

Drugi Makeover tjedna finale!

Drugi dio dueta koji sam izabrala za ovaj makeover bila su vratašca od komode ili nahtkaslića po hrvatski :)
Boja je tu



a još su mi trebali: ljepilo, salveta, kist i dvokomponentni lak za raspucavanje.


Iz one ružne salvete izrezala sam samo trake sa ružicama da dobijem efekt tapete, zalijepila ih vrloooo pažljivo ljepilom za decoupage



                                     I kad se to posušilo nanijela dvokomponentni lak .


I dobila divan dodatak svojoj rozoj, čupavoj komodici na koji sam opet objesila nakit



Isto to na zidu




Ili praktičan ukras na zidu u hodniku na koji se mogu objesiti ključevi- a vratašca pritom daju dodatnu simboliku


Kao bonus svemu ovome napravila sam i malo ogledalce koje se super ukopilo u cijelu priču!



                                                    Ogledalce sa stražnje strane.

A što se dogodilo sa ostatkom komodice (preostale dijelove sam sve sačuvala, bez brige) saznajte u nekom novom Makeoveru tjedna!

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...