3. prosinca 2017.

Preuređenje naslonjača

Ružicu sam upoznala prije par godina na jednom sajmu gdje sam ja prodavala svoj namještaj, a ona božanstven nakit Nakit Stvaraona - handmade art jewelry koji izrađuje. Tada je od mene kupila ogledalo i sa ljubavlju ga čuvala i divno smjestila u svoj dom. Nedavno mi se javila sa željom da joj preuredimo ovaj stolac naslonjač koji je bio u zaista lošem stanju i vapio je za preuređenjem. Danas me dodatno razveselila jer je zaista bila oduševljena preuređenim stolcem (što mi puno znači) i poslala mi divne fotografije stolca nakon. Da vam ne duljim dalje saznajte cijelu (vrlo zanimljivu) priču na njenoj stranici i škicnite njezin predivan dom koji je s ljubavlju i stilom uredila...



Naslonjač - stolac je na ovoj slici pobrušen i onda se saftao par dana u drvocidu i foliji jer...
 
 
 


Je bio prepun rupica i crvotočine
 
 
 
 
 
 Ali nakon preuređenja u svom predivnom domu zasjao je u punom sjaju prema željama i izboru vlasnice!
 
 
 











 
 
 
 
 
 
 

 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...