2. prosinca 2016.

PRVA GODINA (treći dio)

Iz današnje perspektive, ta prva godina zaista je dugo trajala. :-)Naglavačke sam se bacila u avanturu pokretanja vlastitog posla sa vrlo malo predznanja, sa malo ušteđevine i bez utjecajnih kontakata. Pokrenula sam blog i paralelno učila sve vještine ovladavanja društvenim mrežama, pohađala kreativne radionice i čvrsto vjerovala da sve to mora imati nekog smisla. Sreća u nesreći, u to doba već zahuktale krize u svijetu i kod nas, DIY scena je bila sve jača, svi su pokušavali nešto raditi kod kuće pa sam ohrabrenje pronalazila na puno domaćih DIY blogova. Također medijski je to bilo jako zanimljivo i mislim da tadašnji "uradi sam" kreativci nikada prije i nikad poslije nisu dobili toliko medijske pažnje kao te i par nadolazećih godina. Otprilike u to vrijeme započelo je emitiranje emisije In Dizajn s Mirjanom Mikulec i nekim čudom, došli su do mene i ponudili mi da snimamo "uradi sam" tutorijale. Naravno,ja sam bila apsoolutnoooo oduševljena, počašćena, pomalo prestrašena ali spremna na sve :-). Od tada do danas snimili smo na desetke tutorijala, snimamo ih i danas i sretna sam da svo ovo vrijeme paralelno rastemo i plovimo u nepredvidivom i vječno olujnom moru hrvatskog dizajna interijera. S obzirom da sam kao prava žena tašta glede izgleda, frizure i kilaže, neću vam linkati stare verzije već posljednji tutorijal "Kako izraditi tepih od špage" za koji se nadam da će vam se svidjeti. Moram samo napomenuti da većinu predmeta i tutorijala koje snimamo izrađujemo po prvi puta, dakle bez znanja kako će finalni proizvod zapravo ispasti ( i hoće li uopće ikako ispasti :-)) stoga vas molim- ne budite prestrogi! :-) 
Čitamo se sutra i napokon prelazimo na slijedeću godinu koja će obećajem trajati kraće i imati više slika :-) 
Evo tutorijala na linku...


http://www.indizajn.rtl.hr/urad…/dekoracije/uradi-sam-tepih/

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...