Sjećam se da sam na nekom poslovnom seminaru iz marketinga naučila jednu od mnogih segmentacija potrošača ili kupaca. Prema toj podjeli potrošači se dijele na: Inovatore (i čine 2,5% od ukupnog broja kupaca) , Rane usvajatelje (13,5%), Ranu većinu (34%), Kasnu većinu (34%) i Neodlučne (16%). Razliku među njima čine stupanj brzine i spremnosti da isprobaju i kupe novi proizvod na tržištu. Tako su npr. "Inovatori" oni koji gotovo uvijek među prvima isprobaju novi proizvod bez obzira na rizik, a "Neodlučni" oni koji prihvaćaju inovaciju tek kada već postane tradicija. Ovo je prilika da zahvalim mojim "Inovatorima" i "Ranim usvajateljima" koji su bili dovoljno hrabri i poklonivši mi svoje povjerenje pomogli da uspješno prebrodim i drugu godinu poslovanja.
Ovo su samo neki od radova iz tog razdoblja jer nažalost nisam pronašla sve....
Prva netapecirana fotelja/naslonjač - hvala Mirna <3
Marriage kit - kofer izrađen za jednu mladenku koja se udala u Italiji
Makeover vješalice i klupice - I opet hvala Mirna <3
Ovo su samo neki od radova iz tog razdoblja jer nažalost nisam pronašla sve....
Prva netapecirana fotelja/naslonjač - hvala Mirna <3
Elvis hoklica za dragu klijenticu, retro ljubiteljicu
Prvi dječji stolac - Back to school- sa naslonom kao školskom pločom po kojem se može pisati kredom
Marriage kit - kofer izrađen za jednu mladenku koja se udala u Italiji
Hvala Veks <3
Makeover vješalice i klupice - I opet hvala Mirna <3
Stolić Alan Ford, hvala Karla i Ivana
Jedan od brojnih Retrofona, hvala svima <3
Prva stolica Primadona- hvala Ružica <3
Prva tapecirana fotelja, još i danas krasi modni atelje jednog od naših poznatih domaćih modnih dizajnera
Stolić- sat
Shabby stolica
Nema komentara:
Objavi komentar