7. travnja 2016.

Makeover / preuređenje stare stolice

Stolica iz Doma zdravlja, pronađena na krupnom otpadu, potpuno neplanirano završila je u mojim rukama. Iako je imala napuknute letvice naslona, s obzirom da mi se svidio njezin "Danish design" look i tanke špićaste nogice, odlučila sam joj dati šansu. Nakon puuunooo brušenja debelog sloja laka ( i propitivanja zašto sam je uopće uzela), gušenja u prašini te tapeciranja u svijetlo sivi štof mislim da sam joj dala jedan novi minimalistički skandi izgled. A ovo je ujedno i mali "sneak peak" u veliki projekt uređenja stana na kojem sam radila posljednjih 6 mjeseci i koji je upravo završio, a čije ćete slike gledati vrlo skoro. Jedva čekam, a nadam se i vi! ;-)


Stolica prije preuređenja



 
 
 
Stolica nakon preuređenja u novom modernom okruženju
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...