5. travnja 2016.

Makeover / preuređenje fotelja

Vidjeli ste već puno mejkovera fotelja na ovoj stranici, a ovaj mi sa estetske strane spada među najdraže. Mejkover rađen po narudžbi sa nakanom da se zadrži retro štih, ali da se foteljama podari i nova modernija nota.I upravo tako, pred vama su staro-nove, retro-moderne fotelje!
I da, mi kada tapeciramo fotelje ODUVIJEK i UVIJEK U POTPUNOSTI uklanjamo postojeću spužvu, gurtne i sve što se unutra nalazi i mijenjamo potpuno novim materijalima. Jer smatram da nitko ne zaslužuje spužvu, buhe i grinje stare pedesetak godina :-)


Fotelje prije makeovera...


 
 
 
 
...sjedalica se skida sa drvenih rukohvata i okvira...

 
 
 
 
 
 ...te se tada uklanja tkanina i sva unutrašnjost..


 
 
 
 
 
...jer ona obično izgleda ovako...
 
 

 
 
 
 
...ili ovako...
 
 






A onda nakon brušenja, lakiranja i tapeciranja fotelje izgledaju ovako!







 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 
 

Broj komentara: 5:

  1. drvene ručke izgledaju kao da se radi o novom drvu! tko bi rekao da je makeover u pitanju! uvijek, ali uviiijeeek, me oduševi kako napraviš donji dio spužve da nije onako obično ravan, plosnat, nego da ima fantastičnu formu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan makeover! I mene oduševljava uređenje drvenih ručki, kao i raniji makeoveri drvenih stolica. Svaka čast i pohvala!
    xoxo,
    Irena

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam na pohvalama. Tapeciranje je radio profi tapetar, majstor starog kova, a ja sam zaslužna samo za rukohvate i ukupan dojam ;-) :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. izgledaju fantastično! Koliko bi koštao takav makeover? Imam identične dvije :)
    Katarina

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...