12. travnja 2014.

Uskršnji kolači

Daleko sam vam ja od vrsne kuharice a kamoli slastičarke. Kažu mi da imam talenta ali rijetko i nerado vježbam :-). Uz to, na dijeti sam do Uskrsa + odrekla sam se kruha i slastica u korizmi pa iz svih tih razloga tražiti inspiraciju za ovaj post bio je težak zadatak.Ne samo težak već popraćen velikim očima, kruljenjem u trbuhu i slinavom bradom. Evo 6 slastica koje mi se čine vrlo dekorativne i slasne a istodobno dovoljno lake za napraviti za sve neznalice kao što sam ja...


Moje stručno oko procjenjuje - običan biskvit u kalupu za tortu + silueta zečeka isprintana s Interneta i izrezana + štaub šećer




  Jagodice bobice (koje sam već vidjela za kupiti u dućanima i nisu bile astronomski skupe) prelivene     čokoladom i ukrašene raznobojnim kremicama u tubici -jel se to tako zove? znam kako izgleda :-)





Ovo je već malo naprednije pa prepuštam procjenu stručnjacima. Ali izgleda apsolutno neodoljivo :-)




Biskvit - npr. kao za kakao šnite- izrezan čašom u krug i na njega stavljena silueta zečeka- možete iskoristiti onu od prvog biskvita -gore




Ovo mi je definitivno wauuuu - možda iduće godine :-)




I za one koje ispred slatkog uvijek biraju slano (ta sam!) zeček za Uskršnji doručak od jajeta, pečenog špekeca, maslina  i sira - mmmmljaaaaccccccc



Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...