10. travnja 2014.

Moje Uskršnje dekoracije

  1. I da čujeeeem, jel ste krenuli već sa pripremama za Uskrs? Ja taj blagdan volim najviše, više od Božića jer mi proljeće pruža više materijala i ideja za ukrašavanje kuće i blagdanskog stola. Pa da počnemo sa serijalom inspiracija? Biti ću sebična i prvo podijeliti s vama neke ideje koje sam provela u djelo proteklih Uskrsa a možda vas nešto od toga i inspirira da sami ukrasite svoj dom ovaj Uskrs...A sutra ćemo vidjeti što kažu naši strani kolege na Internetu , koji su trendovi ukrašavanja jaja i stola ove godine- stay tuned!


Velika stara staklenka koju ukrašavam svake godine sa malo promijenjenim dekoracijama. Prošle godine radila sam je za D&D pa na slici imate i uputstva za izradu




Također prošle godine, farbala sam jaja sa metalic bojama iz Lidla.Bila sam izuzetno zadovoljna rezultatom a s obzirom da ih reklamiraju i ove godine mislim da ću ponovno posegnuti za istima :-) 



Kada ukrasite svoj Uskršnji kutak, pofotkajte ga i napravite digitalnu Uskršnju čestitku koju možete poslati svojim prijateljima.Ako ste baš nadobudni, možete je i isprintati i poslati poštom - to će vaši prijatelji i rodbina svakako cijeniti 



Za pečenu šunku u kruhu, tradicionalan Uskršnji obrok, nisam zaslužna ja, već moja, a tko drugi, nego mama. Preporučam se i ove godine :-)




A pisanice možete obojati i tradicionalnim bojama pa ćete dobiti mat efekt koji se izvrsno kombinira sa gnjezdom od šiba




A možete napraviti i Pop art pisanice.Tu sam se baš svojski potrudila a s obzirom da ima dosta boja i špricanja to bi moglo biti zabavno i vašoj djeci





Pretprošlogodišnja staklenka sa jajima od stiropora obljepljenim pravim perjem



Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...