2. veljače 2013.

Dulux Diamond matt boja koja glumi onu za školsku ploču



Napokon sam se dočepala Dulux Diamond matt bojice koja glumi školsku ploču.
Danas krećem s prvim projektom i uzbuđena sam ko malo dijete.Rezultati, vrlo skoro :)





Broj komentara: 5:

  1. Jako mi sve sviđaju tvoji projekti sa ovom bojom. Možeš li mi reći gdje si ju kupila, jer sam bila u nekim dućanima sa bojom i tvrde da postoji samo bijela pa mi nije jasno... Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa koliko ja znam trebali bi je svakako imati u Bauhausu ili kod Bačelića u bilo kojoj nijansi...

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi smo cijeli stan "udesili" sa Dulux Trade Diamond Matt...rezultat: fenomenalno! Svaka soba nam ima barem jedan crni zid, u dječjoj sobi glumi školsku ploču...jedina razlika u odnosnu na obične chalkboard boje je što je više satin nego mat...meni se to više sviđa ;) Topla preporuka za korištenje...Kupili smo i u Baumaxu i Bauhasu...tamo gdje miješaju boje

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo i uživajte u novim zidovima! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kolika je cijena toga?

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...