12. prosinca 2012.

Stakleni tanjuri u mojoj decoupage verziji

Činjenica je da sam ja žemska od namještaja. Rijetka je ta radost i sreća koja će nadmašiti moju kada dobijem, nađem ili kupim neki stari komad namještaja zanimljivog oblika a koji vapi za promjenom. Što je mogućnost preobrazbe veća, to je moje uzbuđenje veće. Ali istina je isto tako da ponekad volim odmoriti (još uvijek neistrenirane !?) mišiće ruku i urediti stvari i površine koje se ne mjere metrima već centimetrima. Ponekad je zbilja olakšanje kada je makeover gotov isti ili drugi dan, i ne zahtjeva dane i tjedne rada i strpljenja da se nešto izšmirgla, posuši  i oboja. Upravo takav izazov bili su mi stakleni tanjuri kojima sam, inspirirana Stamperijinim prekrasnim decoupage papirima, odlučila podariti neko novo zanimljivo ruho kao dio asortimana koji pripremam za Zimski Bazaar. Staklovinje različitog oblika, decoupage papir , 2K crackle lak, akrilna boja i puunoo pimplanja i picajzliranja i rezultati su tu u samo 2 dana!


Obični prozirni stakleni tanjuri koji su prije makeovera izgledali otprilike ovako....
 
A uz pomoć decoupage papira , 2K crackle laka, i akrilne boje sada izgledaju ovako
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 

 



 
 

 
 
To je mali pogledić u dio asortimana za Zimski Bazaar a ostatak vam pokažem sutra! :)
 
 
 
 

1 komentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...