9. lipnja 2012.

Holidaaaysss!

Kad svi idu s mora, ja idem na more! Uglavnom, rekli su mi frendovi da sam već Bogu i ljudima dosadila sa svojim mejkoverima i da samo o tome pričam pa sam ja u svojstvu pravog horoskopskog Raka (i to trostrukog- ne, nije mi lako :)) to shvatila (pre)ozbiljno i odlučila potražiti utjehu na obalama jednog jadranskog otoka.Sutra me tamo čekaju nove i svježe žrtve koje ću moći daviti sa svojim idejama ali ću imati vrlooo ograničen pristup Internetu tako da ste vi mirni barem tjedan dana.Ostajte mi zdravi, veseli i rumeni i pišemo si za tjedan dana ponovno!
P.S. Ne zaboravite u nedjelju pogledati posljednu epizodu "In dizajna" u ovoj sezoni  na RTL2, gdje smo između ostalog, preuređivali stolić od medijapana (ali ovog puta izuzetno sjajnog i glatkog što je bio veliki izazov)- i opet si govorim vi :)))

2 komentara:

  1. Blog ti je super, volim ovakve kreativne blogove a malo ih je - zato te obavezno pratim i spremam na svoju listu blogova :)

    Ti radiš priloge za In dizajn? nisam to znala.. svaka čast :)

    Vidim i da voliš Debbe Travis, kao i ja.. sutra ću imati više vremena i pogledati cijeli tvoj blogić..

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Heej, hvala ti na komplimentima, to mi baš puno znači :) Skoknula sam i ja na tvoj blog i mogu reći da izgleda jako profi i interesantno! :)onda se čitamo i dalje! :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...