19. ožujka 2012.

Vječna inspiracija

Proljetni dan, neuspjela dijeta i činjenica da započinjemo novi tjedan probudili su mi danas želju za dvije stvari: pizzom i nekim jaaaakooo dobrim makeoverom. Pizzu sam smazala kao nagradu što sam izdržala barem par dana gladujući i mito da izdržim malo više u slijedećem ciklusu. A proljeće i ponedjeljak (možda prije pizza) zbog novopristigle energije bacili su me u potragu za nekim stvarno dobrim makeoverima. Kada sam iscrpila skoro sve svoje "izvore" i nisam našla ništa toliko dobro da bih pala u trans, sjetila sam se svoje vječne inspiracije koju sam čuvala za posebnu prigodu (kao as u rukavu) a pred čijim idejama i kreativnošću osjećam strahopoštovanje i divljenje kao vjerojatno student prve godine fizike pred dobitnikom Nobelove nagrade za fiziku.
Njeno ime je Jane, živi u Americi a za sebe kaže da je "smećarica". Kupuje i skuplja stare i odbačene stvari po buvljacima, dućanima i tržnicama i daje im novi izgled i namjenu. U svoju obranu jedino mogu reći da Ameri ipak imaju veći i bolji izvor i izbor starih stvari nego mi, i da tamo postoje specijalizirani dućani koji se bave prodajom starih stvari za sitne novce, imaju masu buvljaka a i svaka kuća organizira "garage sale" barem jednom godišnje. Obrana ali nije opravdanje :). Evo što sam vam izvukla s njenog bloga a za ostale divote posjetite http://mamiejanes.blogspot.com/

Stari kolotur ili metalni kotač u funkciji držača za knjige ili "okvira" za slike


Kofer kao sat


Popularno zvan "šerafciger" ili odvijač kao držač okvira za slike


                                                    Četke kao držači poruka ili slika


                                               
                                                   Stari stolarski metri kao božićni ukras


                                               
                                                   Rastezalo za cipele kao držač slika



Potrgani stalak za lampu (?) kao stol

 


I moj favorit- stolac kao "display" za stare fotke



Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...