10. ožujka 2012.

Nakon posjeta sajmova kreativaca



Upravo sam se vratila sa kreativnih sajmova i mogu samo reći, tko nije bio nek mu bude žao (iako još uvijek stignete jer oba u Boogaloo-u i Green Goldu rade do 20h). U Boogaloo-u gotovo klupska atmosfera, veselo, šareno, prepuno fantastičnog nakita, šalova, torbi, sitnica za dom. U Green Goldu odlična posjećenost i atmosfera, iako nešto manji izbor nego u Boogaloo-u puno je bolja preglednost. Putem sam razmišljala koja su 3 razloga zašto treba ići na ovakve sajmove (kao kupac), pa evo da ih podijelim s vama:
1. za zbilja sitne novce opskrbit ćete se rođendanskim poklonima za barem 5 svojih prijatelja/prijateljica a koji će pritom biti originalni i maštoviti
2. pomoći ćete nekome da svoju kreativnost razvija dalje, popravi kućni budžet ili čak da živi od toga (vrlo skromno)
3. napuniti ćete se pozitivnom i kreativnom energijom koja je bolja za živčeke od psiho, kromo i aroma terapije zajedno
A evo što sam ja izabrala kao najoriginalniji rad koji sam vidjela i kupila za SAMO 30kn! Kozmetička torbica ili čak mala torbica za grad napravljena od recikliranih vrećica za dućan, rad by Andrea Lukina (pronađite je na fejsu jer je ne mogu tagirati). How povoljno, cool i eko friendly is that!? A sajmovi nastavljaju dalje i u travnju pa se vidimo tamo za mjesec dana ;)

Torbica izrađena od recikliranih PVC vrećica by Andrea Lukina

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...