6. veljače 2012.

Makeover addict i Moja4zida





Ako mislite da je mejkover nekog predmeta brz posao morat ću vas ovoga puta razuvjeriti. Nakon 4 dana, mejkover stolice izabrane u nagradnoj igri Moja4zida napokon je gotov. I ne bi to možda tako dugo trajalo i sigurno ne bi bilo toliko zabavno, da sa mnom nije bila ekipa iz časopisa Moja 4 zida koja je cijeli taj proces pratila i fotkala a usput mi pomagala, nasmijavala me i svojom kreativnošću dodatno inspirirala. Tako smo uz primarni "posao" preuređenja stolice, usput radili male editorijale, preslagivali namještaj i puno fotkali pa mi je ovo bio najzabavniji makeover u životu. Evo slikice kako je stolica izgledala prije, a rezultat mejkovera ćete vidjeti u novom izdanju Moja4zida.
Photo by najzgodniji i najduhovitiji fotograf na kugli zemaljskoj-mlada fotografska zvijezda Frane Fabris ;)

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...