18. veljače 2012.

I feel lucky today!

Kad smo već kod mejkovera i krupnog otpada, upravo sam se vratila iz šetnje kvartom sa novim zgoditkom! Sasvim neplanirano krenula sam drugom ulicom nego inače i naletila na dvije hrpe krupnog otpada jer je netko čistio staru kuću. I ta da- uspjela sam piknuti veeeliku staru škrinju gusarskog štiha, emajliranu kantu kakvu je imala moja baka i staru bocu. Mislim da imam novog kandidata za Makeover tjedna. I feel lucky today! :)

Škrinja je grozno zamazana i treba dezinficiranje, pranje i šmirglanje ali nakon toga i malo boje bit će savršena! Već vidim!
     

                                              Stara kanta kakvu je nekad imala moja baka- bit će idealna u vrtu na selu kao tegla za cvijeće



I moje ruke nakon tegljenja škrinje-nije tako strašno ali definitivno sam spoznala vrijednost Dettola antibakterijskog sapuna i gela :)

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...