20. listopada 2013.

Vintage medo, Hrelić i ja

I tako sam ja opet jutros, ranom zorom krstarila po Hreliću i opet našla par stvari koje sam baš htjela i tražila tako da je dugogodišnja ljubav između mene i Hrelića u zadnje vrijeme jača nego ikad. Jedina prepreka za savršenu romansu je moj vječno tanak i ograničen budžet i sve veća gužva. Ali možda je i bolje tako jer prisiljena sam birati i kupiti samo ono što zaista želim i trebam, a ne sve što vidim. Naravno, omakne mi se tu i tamo pa se sama sebi opravdavam da je ionako bilo sniženje :-). Danas sam kupila original vintage medu punjenog slamom, u izvrsnom stanju tako da mu čak ni kemijsko ne treba, iako mislim da ga neće zaobići. I originalnu vojničku sanitetsku škrinju na kojoj između ostalog piše "ne tumbaj". :-))) Već je prošla pranje i lagano šmirglanje ali tek kad je skroz dovedem u red pokazat ću vam i tu ljepoticu. Do tada vas pozdravljaju uščuvani medo maneken i umorna ja :-)






 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...