1. svibnja 2013.

Lov na krupni otpad za 1.Maj!

Sretan vam 1. Maj dragi mejkoverovci! Nadam se da ste ga proveli neradno i odmarajući, roštiljajući negdje u prirodi. Ja sam na putu ka roštiljanju naletila na ogromne hrpe krupnog otpada, a s obzirom da takve hrpe u meni izazivaju nalet adrenalina i zazubice, kao vjerojatno kod većine žena dobar shopping u shoping centru, nisam naravno odoljela da ne stanem i pogledam. I evo što sam našla!


Gotovo nova keramička tegla u koju smo odmah posadili bosiljak,



kućica za ptice veličine kuće za lutke koju samo treba pošteno pofarbati i biti će ko nova



divna stara vrata od punog drveta u retro zelenoj boji



 i 3 ovakve ladice.



Znam da većini to izgleda kao pravi "junk" koji nije slučajno završio tamo gdje sam ga ja našla, ali vjerujte ja već imam plan mejkovera za sve te stvari i već sada znam da će biti diiivneeee! A vi ćete naravno biti prvi koji će vidjeti kako su makeoveri protekli i završili.

Živio 1.Maj i krupni otpad! Žiiivioooooo!

2 komentara:

  1. Mene uvijek fascinira koliko toga držimo kod kuće i kako uvijek u vrijeme skupljanja glomaznog otada imamo još i još i JOŠ toga za baciti

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš smo jučer raspravljali o tome što sve ljudi imaju doma.Od nekih ludih stvari do stvari koje je trebalo baciti još prije 50 godina.Uglavnom, vrlo je zanimljivo! :)Inače vam je super blog-baš interesantan :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...