3. svibnja 2013.

Before & after - best of!

Jučer sam malo listala fotke iz ovih svih albuma koje sam vam stavljala na fejs i na blog i zaključila da sam se u zadnjih godinu i pol fest naradila, ili kako bi se narodski reklo , radila sam ko konj! Makeoveri klupa, fotelja, stolova, okvira, lampi i koječega drugog, bilo je tu zaista puno ideja, brušenja i farbanja. A da sve to ne padne u zaborav, sinoć sam si dala truda i najbolje makeovere sabrala na jedno mjesto, na stranicu Before & after - best of! Pa ako ste željni ponavljanja, a neki i učenja novog gradiva, skoknite na link i zabavite se!
I javite mi koji vam se makeover najviše sviđa- zaista me zanima!


http://makeoveraddict.blogspot.com/p/before-after-best-of.html

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...