18. listopada 2012.

Šaljivi "uradi sam" projekti

Jedna od milijun forvarduša koje dobijem svakodnevno a koja me nasmijala do suza su ovi "praktični", "domišljati" i apsolutno kreativni "uradi sam" projekti u režiji mnogih znanih i neznanih junaka. Lagano uhodavanje u sunčani vikend pred nama, uživajte! :)

Za moje drage food blogerice koje vjerno pratim, par "uradi sam" pomagala, ako negdje zapne ;-)

  Bušilica + škare = mikser


 
 
 
"Kobaje a la pegla" novi specijalitet-što bi na to rekli u Masterchefu ?
 



Ovo je zbilja domišljato i praktično- skidam kapu (ili kaput :)))

 
 
 
Stara metalna stolica kao roštilj- hm hm nadam se da su ostrugali boju prije :)))

 
 
 
 
Kad komp zakuha, ohladi ga klimom
 
 
 
 
 
Pa normalno, vilica - di će čovjek kupit' novu kvakicu ?!?

 
 
 
 
Za muške fanove ove stranice - iako se nadam da ne nosite prave pištolje već samo one za igru ;-)

 
 
 
Pa kako će čovjek drugačije ući u kuću kad se vrati kasno nego kroz prozor

 
 
 
Moj favorit za kraj - kako dohvatiti košulju nego uz pomoć usisavača , ha ha ha

 
 
 
Ugodan vikend ljudi, i ne isprobavajte ovo sami doma ;-)
 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...