3. listopada 2012.

"Bezbrojni okviri" napokon su dobili svoj sadržaj

Naime, negdašnji prozorski okviri koje sam uredila još prošle jeseni sada su dobili i svoje "prozore", točnije stakla. "Tufkala" sam akrilnim bojama po staklu i oslikala zgodne uzorke koji se, po meni, bojom i stilom savršeno slažu sa okvirima a pritom imitiraju uzorak tapeta. Okviri mogu biti jako zgodna dekoracija za hodnik, blagovaonicu, kuhinju, sobu... gdje god vam srce želi i zatreperi.:) Svi su okviri već spremni za uporabu ( temeljito su uokvireni kod staklara i svaki ima svoju kačkicu za zid) a na vama je samo da ih naručite od mene i objesite na zid.

P.S. Već sam jako dugo ljuta na svoj idiot fotić (nomen est omen :)) jer radi jako loše fotke, ali nažalost drugog nemam pa mi samo možete vjerovati na riječ kad vam kažem da okviri izgledaju 10 puta bolje uživo. Ako mi ne vjerujete, moći ćete ih vidjeti i sami uživo. A gdje? To ću vam otkriti sutra... :)


Tirkizno plavi





Žuto rozi



 
 
Vitičasti
 
 

 
 
 
Sva tri okvira zajedno
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...