30. ožujka 2018.

Uskršnja jaja

Ove sam se godine toliko potrudila oko uskršnjih pisanica da bi čovjek pomislio da zbilja nemam pametnijeg posla :-D 
A zapravo sam sinoć nakon cjelodnevnog snimanja u polubunilu od umora, farbala jaja od 21h do ponoći i jutros ih fotkala da razveselim i vas i sebe. Istini za volju, farbanje je bilo lakše uz čašu finog crnog vina i ohrabrujućih " s kauča" komentara Fijansea :-D :-D
Boje su se ove godine napokon vratile u interijere i ovo je moja posveta bojama. A kako uskršnji običaji nalažu, jedva čekam da  pisanice poklonimo svima koje ćemo posjetiti idućih dana.
Jaja sam bojala akrilnim bojama, koristeći kist i krep traku. Za farbanje koristite mekani, a za špricanje što tvrđi i ofucaniji kist i svakako pritom zaštitite sve oko sebe u krugu metar i pol jer sam u boji bila do laktova. I nosite pregaču ;-) Sretno i javite mi kako su ispala vaša uskršnja jaja i dekoracije?
















Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...