24. kolovoza 2015.

Kuća za odmor - inspiracija

Na svašta ja "nabasam" dok tražim interijersku inspiraciju za vas i sebe. Nešto mi se svidi, nešto ne, a ponekad me neki interijer skoro pa doslovno obori s nogu. Na "Y House" naletila sam prije par mjeseci na Internetu, pa zatim u srpanjskom izdanju časopisa "Moja 4 zida" i s obzirom da je moje oduševljenje jednakog intenziteta kao i prije par mjeseci vrijeme je da tu divoticu podijelim i s vama. Kuća za odmor smještena je u turskom ljetovalištu Bodrum-u, a remek djelo je nevjerojatno talentiranih arhitekata i dizajnera iz Istanbulskog studija "Ofist". Skidam kapu, svaka čast i u slijedećem životu želim sama biti tako talentirana i dosjetljiva i dizajnirati ovakvu kuću :-D



 
 

 
 




 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 

 
 

 
 
 

 
 

 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...