22. siječnja 2014.

Boje i trendovi u 2014.g.

Iako smo od proljeća kalendarski udaljeni još puna 2 mjeseca ja već maštam o njemu i planiram makeovere. Jer što se radi u proljeće? Farbaju se zidovi, naravno.U potrazi za inspiracijom naletila sam na Duluxovu stranicu koja najavljuje trendove u bojama 2014.g. Da se samo mene pita, meni bi svaka soba bila u drugom trendu toliko mi se sve sviđa. Ali s obzirom da nema previše smisla da mi kuća izgleda ko cirkus baš me jaaaako zanima vaše mišljenje- koji trend je vama najdraži?

Prvi trend nazvan je "Secret garden" i uključuje nježne, prigušene i pastelne tonove ljubičaste, plave i sive boje koji se odlično slažu sa svijetlim namještajem i pomalo romantičnim uređenjem interijera.



 
 
 
Drugi, potpuno drugačiji trend, nazvan je "Urban folk" a uključuje jake i pune tonove smeđe, boje šljive, tamno roze , oker i boje petrola. Kombinacija boja inspirirana je vezenim goblenima, ruskim babuškama te raskošnim tkaninama iz Indije, Južne Amerike i Kine.
 
 
 
 
 
 
Trend nazvan "Margin of proof" uvukao nam se svima pod kožu potiho i sa sve većim utjecajem "industrijski" i "skandinavski"uređenih prostora. Elegantne kombinacije crne i sive boje te svijetle nijanse smeđe, oker i boje petrola savršene su za moderno uređene interijere.
 
 
 
 
 
Paleta živih, veselih i energetski poticajnih boja opravdava naziv ovog trenda "Do it now" jer takve boje potiču na buđenje i akciju. Nijanse žute, zelene, narančaste i plave u kombinaciji sa rozom i ljubičastom namijenjene su svima koji žele da im dom pršti veseljem i energijom.
 
 
 
 
 
 
Posljednji trend "Silent revolution" namijenjen je ljubiteljima minimalizma jer uključuje izuzetno suptilne nijanse plavičaste, sive i bijele boje - mogli bismo čak reći nijanse oblaka. Svakako alternativa bijeloj boji koja prostor čini modernim i suptilnim , nikako sterilnim.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...