18. kolovoza 2013.

Makeover ladice u policu za alat

Druga od ukupno 3 ladice koje sam pronašla ovo proljeće na krupnom otpadu, postala je još jedan detalj na zidu moje radionice, a rezultat je sušnje potrebe vaše mejkoverice da negdje posloži svoj osnovni alat. Jer što svakom mejkoverovcu treba? Dobar čekić, škare za izrezivanje šablona i raznih motiva, kliješta za vađenje krivo zabijenih čavala, krep traka, stolarska olovka, metar i šerafciger za otvaranje limenki boje. I naravno mjesto gdje će sve to skupa držati u redu! Koristila sam lazuru u nijansi oraha (meni omiljenu u posljednje vrijeme), crnu Dulux Diamond matt boju za zid koja glumi školsku ploču (također vrlo dragu) i kožni remen kojeg sam izrezala na trakice te napravila pregrade za alat i pričvrstila ih klamericom za podlogu. Najviše me veseli što sam se sjetila iskoristiti i kopču od remena uz pomoć koje ću ladicu objesiti na zid! Kako samostalno izraditi sličnu policu i možda iznenaditi nekog vama dragog mejkoverovca te se riješiti nereda u radioni, možete pročitati u današnjem izdanju "Dom i Dizajna-a".




 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 

1 komentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...