26. srpnja 2013.

Zamka za komarce

Komarci su me gotovo pa izmasakrirali ovo ljeto! Prvo na moru pa onda u Zagrebu. Kažu mi ljudi- to je zato jer imaš slatku krv! A ja si mislim kako i nisam baš slatka sa crvenim plikovima po nogama, koji vanjštinom opasno konkuriraju nekoj gadnoj kožnoj bolesti. Prvo sam ih ignorirala nadajući se kako će i oni ignorirati mene, ali taj je plan već prvu večer pokazao svoju manjkavost - naravno u njihovu korist. Ne ide mi u prilog niti činjenica da su mi zidovi sobe obojeni u tamnu ciklama boju koja njih očigledno strašno privlači i idealna je za skrivanje. I naravno, zuje samo u mraku. Nikako dok gori svijetlo. I tako ja cijelo ljeto hodam okolo sa podočnjacima jer pola noći provodim budna, povremeno ustajući i bijesno mlatarajući krpom po zraku u nadi da će koji od tih malih krvopija napokon platiti glavom. Nakon još jedne besane noći, odlučih danas vidjeti što kažu pametni ljudi na Internetu kako se riješiti tih dosadnih beštija i evo što sam našla. Izgleda pomalo gadljivo ali kunu se patnici, meni slični, da funkcionira!



 
Treba vam:
1 čaša vrele vode
1/4 čaše smeđeg šećera

1 gram kvasca
2-litarska plastična boca

1. Prerežite bocu na pola
2. Izmješajte šečer sa vrelom vodom. Neka se ohladi na 40 C i zatim to ulijte u donji dio odrezane boce

3. Dodajte kvasac. Ne treba miješati.Ta mješavina stvara CO2 koji navodno privlači komarce
4. Gornji dio boce, sa grlom prema dole smjestite u donji dio boce i zalijepite selotejpom.
5. Omotajte bocu nečim crnim (izolir trakom ili crnim papirom, tkaninom) jer komarce privlači crna boja i ostavite gornji otvor otvoren. Stavite van (po mogućnosti na prozor) odnosno tamo gdje sumnjate da bi mogao biti izvor komaraca.

Tekućinu je potrebno mijenjati svaka 2 tjedna.

Priznajem, nisam luda od sreće što će mi prvi prizor kroz prozor ujutro biti flaša puna mrtvih komaraca. ali šta je tu je - ili oni ili ja!
Javite mi kakva su vaša iskustva s komarcima i koje tehnike obrane koristite?

Originalan tutić via http://bitsandpieces.us/2013/04/07/homemade-mosquito-trap/
 



 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...